Sunday, 13 September 2009

最近很烦真的很烦,每天晚上都不能睡
这几天晚上,虽然很累但躺在床上,就是翻来翻去睡不着
我又失眠了!
但主要的原因却不是因为考试
我都没有心情去好好的温习功课
今天的这颗题目,甚至想过不要去考试
因为我没有认真读过这科
但最后幸好还是去了
不管考试有没有通过,但至少我没有轻易放弃
还剩下最后一课
星期一,就是说我还剩下一天的时间
我很想好好的去读
我不想再为那些无聊的事烦恼
我很想好好的睡一觉
神啊,请你救救我,帮我快点逃离这烦恼
好让我快点解决这烦恼吧

1 comment:

  1. i am who juz a person pass here...but i juz found that...all of ur blog full of sadness...maybe ur day haven come yet gurl...try to look forward...in da world...no one cant live without other...like exam...so hard rite?but u also did it...u should be proud of urself...a gurl who not local...stay kl for study...indepentent wad...dun let ur familly worry about u la....cheers up k...tomolo will be a good day...trust dis ever...n trust urself....u may make it!ah pei pei!

    ReplyDelete